او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حکمت ناب (24)

مولی امیرالمومنین علی علیه السلام:

قَلِیلٌ تَدُومُ عَلَیْهِ أَرْجَى مِنْ کَثِیرٍ مَمْلُولٍ مِنْهُ.

کار اندک، که بر آن مداومت ورزی، از کار بسیار که از آن به ستوه آیی، امیدوار کننده‌تر است.

 نهج‌البلاغه (سید رضی): حکمت۲۷۸، ص۵۲۵


حضرت امام محمد باقر علیه السلام:

 أَحَبُّ اَلْأَعْمَالِ إِلَى اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مَا دَاوَمَ عَلَیْهِ اَلْعَبْدُ وَ إِنْ قَلَّ.

محبوب‌ترین کارها در نظر خد،ا کاری است که بر آن مداومت شود، اگر چه اندک باشد.

الکافی (ثقة الاسلام کلینی):  ج۲، ص۸۲

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد