او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

ولی شما انجام ندادید و مخالفت کردید!

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعی از شیعیان خدمت حضرت صادق شرفیاب شده و سخن از مشکلات زمان خود کردند، حرفشان به امر فرج رسید و گفتند ای پسر رسول خدا چه زمان فرج و گشایش حاصل می شود؟
حضرت صادق علیه السلام فرمود: خوشحال می شوید اگر به این آرزویتان برسید و فرج فرا رسد؟
عرض کردند آری به خدا سوگند!
فرمود: حاضر هستید از اهل و عیال و دوستان و عزیزان خود بگذرید و بر مرکب سوار شوید و لباس رزم بپوشید؟!
عرض کردند: آری
فرمود: حاضر هستید در مقام جنگ و جهاد با دشمنان برآیید؟
گفتند: آری
پس از اینکه حضرت این امور را از آنان اقرار گرفت و با سوگند و قسم آمادگی خود را نسبت به همه ی این امور اعلام داشتند،
آنگاه فرمود:
همانا ما از شما چیزی آسانتر از همه ی این امور خواستیم ولی شما انجام ندادید!
همگان ساکت شدند
یکی از میان جمع پرسید:
فدای شما شوم آن امر سهل تر که شما از ما خواستید و ما امتثال ننمودیم چه بود؟
حضرت فرمودند:
قُلنا لَکُم: اُسکُتُوا؛ فَإنَّکُم إذا کَفَفتُم رَضینا و إِن خالَفتُم اوذینا. فَلَم تَفعَلوُا
به شما گفتیم ساکت باشید! اگر دست (از گفتارهای نابجایتان) باز میداشتید باعث رضایت ما می شدید و اگر مخالفت (با این دستور) می نمودید موجب اذیت (و رنجش) ما می شدید(با این حال) شما مخالفت کردید و امر ما را انجام ندادید (و ساکت نشدید!)
دعائم السلام 1/6
التماس دعای فراوان برای پدر و مادرم
یا علی
خدا حافظ و هادی نگهدار همه ی ما
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج و جلعنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه و لعنت علی اعدائهم اجمعین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا لثارات الحسین

خدایا ما را بنده ی خود گردان به حق محمد و آل محمد
یا مهدی ادرکنا
نظرات 5 + ارسال نظر
عبد عاصی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ http://anti666.ir

سلام برادر خسته نباشی میخواستم ازتون دعوت کنم با حضور در تالار گفتمان سایت ANTI666.IR در عرصه جنگ نرم ما رو همراهی کنین این سایت یکی از بهترین سایت های عرصه ی مهدویت جنگ نرم وآخرالزمانه ...منتظرم یا علی

مهدی عنایتی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.mahdienayati.blogfa.com

امشب دلم به ماذنه اینگونه داد اذان
عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان
پیشاپیش میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمانمان آقایمان سرورمان عزیز دلمان تمام وجود و هستی مان ر ا به شما تبریک می گویم در این شبهای زیبا و بزرگ و پر رمز و راز ما را از دعای خیر فراموش نکنید
بنده لینکتان کردم شما هم لینکم کنید ...
http://www.mahdienayati.blogfa.com

روح اله شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

خوب بود.
ممنون.

روح اله دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

یا علی

خادم المهدی پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

بسیار استفاده بردم . در پناه خدا موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد