او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

در چه حالیم؟

گفتند: 

اگر انسان کامل بخواهد به شکل مکتوب در آید صورتش می شود قرآن کریم 

همانگونه که امیرالمومنین قرآن ناطق بودند 

حال اگر این قرآن قرائتش و تفکر در آیاتش قلوب ما را متحول نمی کند 

شک نکنید که زیارت انسان کامل حضرت حجت هم قلوب ما را متحول نخواهد کرد 

اگر می خواهید حال خود را هنگام ملاقات حضرت حجت بدانید ببینید الان در ملاقات با قرآن چه حالی دارید 

اگر مشتاق قرآنید می توانید امیدوار باشید که مشتاق حضرت حجت حقیقی هم هستید و گرنه اگر قرآن نزد شما مهجور است و با آن انسی ندارید و فکر می کنید که مشتاق حضرت حجت هستید آن شخص امام زمان زاده وهم و خیال خودتان است. که ثقلین ریسمانی هستند که از هم جدا نمی شوند! 

و محال است با یکی بیگانه بود و انسی نداشت و مشتاقش نبود و اما مشتاق دیگری بود!

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالرحمن جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ http://w3.blogsky.com

سلام علی آقا
خیلی مفید بود

حالا برادر حساب کن از قرآنی که روش مینویسن فلانی خادم!! الحرمین چی در میاد
شاید سفیانی!!!

دو نظر در مورد وبلاگ
نوشته هاتو در ادامه مطالب بزار
دوم اینکه یکمی خوش رنگ و لعاب کن نوشته ها رو
غنی هستن
ولی باید کاری کنی اشخاص بیشتری رغبت کنن به خواندن تمام مطلب

ب دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://shepherd1.blogfa.com

سلام
واقعا سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد