او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

بدون شرح...

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا (12- حجرات) 

ای کسانی که ایمان آورده اید، اجتناب کنید (و بپرهیزید) از بسیاری از گمان ها که همانا بدون شک بعضی از گمان ها گناه است، و تجسس نکنید (در نیات و اعمال دیگران) (12)

 

 

وَ لا تَقْفُ ما لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ کُلُّ أُولئِکَ کانَ عَنْهُ مَسْؤُلاً (36-اسراء) 

از آنچه به آن آگاهى ندارى، پیروى مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسئولند (و مورد بازخواست واقع می شوند). (36) 

 

 

 

 

 

فرازی از حکمت 150 نهج البلاغه شریف: 

 

از کسانی نباش که:

 

 … در پند دادن مبالغه می کند اما خود پندپذیر نمی باشد  

...مردم را سرزنش می کند، اما خود را نکوهش کرده با خود ریاکارانه برخورد می کند،  

...به نفع خود، بر زیان دیگران حکم میکند اما هرگز به نفع دیگران بر زیان خود حکم نخواهد کرد،   

.

.

.

من کسی هستم که ...!!!!!!!! (ویژه) 

.

.

.

وَ کَفى‏ بِاللَّهِ شَهیداً (28- الفتح) 

و کفایت می کند برای من که خداوند شاهد باشد !!!

 

 

أَ لَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَه(36-زمر) 

آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟؟؟؟

 

 

 

گر ز چشم همه ی خلق بیافتم سهل است 

تـو مـیـانداز کــه مخذول تـو را ناصــر نیـسـت


            

 
آیا عقل ندارید؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد