او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

مهم نیست امام زمان کی تشریف می آوردن!

بسیار مهم هست که ایشان کی می آیند

اما به فرض که دانستیم

خوب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا آماده ایم که در رکاب ایشان باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آماده بودن ما نشانه هایی دارد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا در حال ادای حق الناس و حق الله هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای بودن در رکاب امام زمان بیش از هر چیز تقوا نیاز هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!

تقوا یعنی مقدم کردن خواست خدا بر خواست نفس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


رفقای منتظر عزیزم


باید کمربندها را محکم ببندیم


دوستان اگر ایشان الان ظهور کنند از ما چه میخواهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میخواهند ما به اوامر الهی تن در دهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هر کس عزمش جزم تر بود در اطاعت و بندگی خدا در امروز و این لحظه و ترک حرام
انشالله حرف امام زمانش را هم گوش خواهد داد



امام زمان موحد و متقی میخواهد


خدایا من بنده ی فقیر و حقیر و ناتوانی هستم


به من توفیق بده تا اهل تقوا شوم


خدایا رحم کن به ضعفم در برابر هوای نفسم


خدایا مرا آنگونه کن که شایسته ی خرج شدن در دستگاه ولی اعظمت آقا صاحب الزمان را داشته باشم به حق 14 معصوم

خدایا نکند او بیاید و من جا بمانم!!!!!!!!!!!!!!!!!






ما بیشتر منتظر ظهور امام زمان هستیم، یا ایشان بیشتر منتظر آماده شدن ما هستند؟


نشانه ی آماده شدن ما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟​؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ما غایب هستیم یا ایشان غایب هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غیبت در جایگاهی که باید در آن قرار داشته باشیم



استاد ما میگن
کسی که امروز به حرف خدا گوش نمیده
چه طور فکر میکنه فردای ظهور به حرف ولیِ خدا گوش میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی که امروز حال نماز رو نداره و زود سر ته نماز رو هم میاره بدون اذان و اقامه و بدون تعقیبات و نماز که تموم میشه احساس خلاصی میکنه یعنی در حقیقت حوصله ی خدا رو نداره
مطمئن باشه اگه امام زمان حقیقی (و نه امام زمان زاده ی تخیل خودش رو ببینه) حوصله ی ایشون رو هم نداره!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد