او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

اگه گناهی مرتکب بشم معمولاً سعی میکنم این کارها رو انجام بدم!!!

بسم الله الرحمن الرحیم
در اولین فرصت آدرس دقیق آیات و روایات استفاده شده در متن رو هم تقدیم میکنم!
سلام
جقیر وقتی خدایی نکرده گرفتار انجام گناهی میشم
اینکارها رو میکنم
شاید به درد شما هم بخورد:

اول زیاد صلوات میفرستم
در روایات داریم به این مضمون که اگه اونقدر زیاد گناه کردید که حال توبه و استغفار ندارید یا روتون نمیشه زیاد صلوات بفرستید که حیات معنوی قلبتون از بین نره
در اولین فرصت غسل توبه میکنم و یه خلوتی پیدا میکنم و سجده ای در مکانی پنهان میکنم
در زیر دوش زیاد میگم: صد بار اگر توبه شکستی باز آی
و در سجده ی در خلوت زیاد میگم استغفرالله ربی و اتوب للیه و خدایا غلط کردم
که در روایت داریم که یکی از چیزهایی که باعث جلوگیری نزول غضب خدا میشه سجده در جای خلوت است

بعد سعی میکنم یه بد بخت بیچاره ای پیدا کنم و یه صدقه ای بدهم
بعد با خودم این کلام مولا رو تکرار میکنم که : خدا رحم میکند به کسی که رحم کند!!!!!!!!!!!!!!
و از دیگر چیزهایی که در روایات وارد شده که خشم خدا رو دور میکنه همین صدقه به مستحق و فقیر و بیچاره است!!!!

بعد سعی میکنم در خونه زیاد کمک والدین کنم و بهشون خیر برسونم که تحصیل رضایت والدین و کار کردن مرد در خانه هر دو گناهان بزرگ مرد را از بین میبرد بر طبق روایات و باعث دور شدن غضب خدا میشه!!!!!!!!!!!!!!!

خدا رو زیاد با این دو اسمش صدا میزنم:
یا سریع الرضا
و
یا حنّان
معنی حنان هم که خدمت دوستان قبلاً عرض کردم:
(۱۴/بهمن/۹۰ ۱۳:۰۷)علی 110 نوشته است:  حنان یعنی بسیار بازگشت کننده به سوی کسی که از او دوری میگزیند
الله اکبر
چقدر این نام خدا زیبا است
از وقتی معنی این نام خدا را فهمیدم مرتب با این نام خدا را صدا میزنم
چون خودم را میشناسم که با اعمال و رفتار و گفتارم در عمل کسی هستم که از خدا دوری میگزیند
اما وقتی خدا را با این اسم صدا میزنم معنایش این است که :
اوست کریم خودت گفتی بسیار بازگشت کننده ای به سوی منی که عملم در حال دوری گزیدن از تو هستم در پیچ و خم های امتحانات زندگی
اما معتقدم که تو خدایی هستی که بسیار بازگشت کننده ای



این دو ذکر هم زیاد سعی میکنم بگم:
اَشهَدُ اَنَّ لا اِلهَ اِلّا اللهُ وَحدَهُ لا شَریکَ لَه اِلهاً واحِداً اَحَداً صَمَداً لم یَتَّخِذ صاحِبَة وَلا وَلَدا. "وسائل شیعه6/473 و حاشیه ی مفاتیح، تعقیبات مشترکه دوازدهم/61"
گواهی میدهم خدایی جز خدای یگانه نیست ، شریکی برایش نیست و خدای یگانه و یکتایی است بی نیاز که مصاحب و فرزندی اختیار نکرده است
امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که بعد از نماز واجب قبل از اینکه پای خود را حرکت دهد ده مرتبه این ذکر را بگوید، خداوند 40 هزار هزار گناه محو و نابود میکند و برای او چهل هزار حسنه می نویسد و پاداش او مثل کسی می باشد که دوازده مرتبه قرآن را ختم کرده باشد
آنگاه فرمودند: من صد مرتبه میخوانم اما برای شما ده مرتبه کافی است!

و همچنین این ذکر را
اَعْدَدْتُ لِکُلِّ هَوْلٍ لا اِلهَ اِلا اللَّهُ وَ لِکُلِّ هَمٍّ وَ غَمٍّ
ما شاءَاللَّهُ وَ لِکُلِّ نِعْمَةٍ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَ لِکُلِّ رَخآءٍ
اَلشُّکْرُ لِلَّهِ وَ لِکُلِّ اُعْجُوبَةٍ سُبْحانَ الِلَّهِ وَ لِکُلِّ
ذَنْبٍ اَسْتَغْفِرُاللَّهَ وَ لِکُلِّ مُصیبَةٍ اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا اِلَیْهِ
راجِعُونَ وَ لِکُلِّ ضیقٍ حَسْبِىَ اللَّهُ وَ لِکُلِّ قَضآءٍ وَ
قَدَرٍ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ وَ لِکُلِّ عَدُوٍّ اِعْتَصَمْتُ بِاللَّهِ وَ
لِکُلِّ طاعَةٍ وَ مَعْصِیَةٍ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ
الْعَلِىِّ الْعَظیمِ .
مهیا کردم براى هر هراسى«لا اله الا اللّه»را و
براى هر اندوه و غمى،«ما شاء اللّه»را،و براى
هر نعمتى‏ «الحمد للّه»،و براى هر
راحتى«الشکر للّه»،و براى هر شگفتى«سبحان
اللّه»،و براى هر گناهى«استغفر للّه» و براى
هر مصیبت«انا للّه و انا الیه راجعون»را،و براى
هر تنگى«حسبى اللّه»و براى هر قضا و
قدر«توکلت على اللّه»را،و براى هر
دشمن«اعتصمت باللّه »را و براى هر طاعت و
معصیت«لا حول‏ و لا قوّة الاّ باللّه العلى
العظیم»را.

و فضیلت آن :


در کتاب«بلد الأمین»از حضرت رسول صلى اللّه
علیه و آله روایت کرده:
هرکه هر روز ده بار این دعا را بخواند،حق تعالى‏
چهار هزار گناه کبیره او را بیامرزد،
و وى را از سکرات مرگ و فشار قبر،
و صدهزار هراس قیامت نجات دهد،
و از شرّ شیطان و سپاهیان او محفوظ گردد،
و قرضش ادا شود،
و اندوه و غمش برطرف گردد
"حاشیه مفاتیح /196"


و زیاد میگم خدایا غلط کردم
نفهمی کردم ولی دوسِت دارم
از قصد نبود
نوکرتم
ببخش خدای من
التماس دعا برای پدر و مادرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد