او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

زیارت مجازی

سلام دوستان گرامی از این لینکها میتوانید به صورت مستقیم و زنده اماکن متبرکه را ببینید و زیارت نمایید .و پیشنهاد میکنم علاو ه بر قرار دادن این لینکها در بخش ویژه ای از وبسایت وزین بیداری اندیشه ...انها را در وبلاگهای شخصی خود نیز قرار داده تا همگان بتوانند از انها استفاده نمایند.
[تصویر: 9_1.png]
[*][تصویر: 9_2.png]
[*][تصویر: 9_3.png]
[*][تصویر: 9_4.png]
[*][تصویر: 9_5.png]
[*][تصویر: 9_6.png]
[*][تصویر: 9_7.png]
[*][تصویر: 9_8.png]
[*][تصویر: 9_9.png]
[*][تصویر: 9_10.png]
[*][تصویر: 9_11.png]
[*][تصویر: 9_12.png]
[*][تصویر: 9_13.png]
[*][تصویر: 9_14.png]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد