او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

سومین طرح جهانی دعا برای تعجیل فرج امام زمان از اربعین تا فاطمیه

با ایجاد این طرح جهانی ما هم به توفیق الهی گامی در راه تعجیل در فرج برداریم

سومین طرح جهانی دعا و التجا برای تعجیل در فرج امام زمان از اربعین تا فاطمیه

http://elteja.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای عمل به فرمان مولا صاحب الزمان سلام الله علیه به زیاد دعا
کردن برای تعجیل فرج (1)  و اتحاد و یک دلی شیعیان بر این امر (2) و
تاکید امام صادق علیه السلام  بر دعای دست جمعی شیعیان  (3)

در پی استقبال عاشقان و محبین مولا صاحب الزمان از دو طرح ضجه ی جهانی
برای تعجیل فرج (از اول ذی الحجه تا عاشورا و از عاشورا تا اربعین)، از
خداوند متعال تمنا داریم، توفیق اجرای سومین برنامه ی دعای همگانی را به
مدد مولای عزیزمان ، از اربعین حسینی تا ایام فاطمیه به ما عنایت فرماید

زمان برنامه :  هر شب ساعت  22:30


ریز برنامه :
1 -  ذکر شریف صلوات با عجل فرجهم، 100 مرتبه
2 - دعای اللهم کن لولیک ... 5 مرتبه
3 -  ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج، 40 مرتبه

توضیحات :
-/ عزیزانی که علاقه مند هستند تا در لیست شرکت کنندگان این طرح قرار
گیرند، میتوانند عدد  146 را به شماره ی پیام کوتاه 30001431 ارسال کنند.
-// منتظران گرامی می توانند با ترویج این طرح و اطلاع رسانی آن، سهم
بیشتری در این حرکت همگانی داشته باشند.
-/// از هر تاریخی می توان به این جمع پیوست


خدایا به حق خون به ناحق ریخته مولا اباعبدالله علیه السلام باقیمانده
غیبت ولیت را به پهلوی شکسته ی مادرش فاطمه زهراسلام الله علیها ببخشا
...


با آرزوی استجابت دعاها
ومن الله توفیق


(1)کمال الدین للصدوق ، ج 2 ، ص 485
(2)  الإحتجاج للطبرسی ، ج 2 ، ص 499
(3) بحار الأنوار ، جلد 52 ، ص 131

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد