او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

دعای عهدی که تنها کافی است یکبار خوانده شود تا...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر همه ی منتظران تالار
چه آنهایی که عضو هستند و چه آنهایی که میهمان هستند
و چه آنهایی که به طور تصادفی (و البته ما هیچ تصادفی در این عالم نداریم و همه چیز حساب و کتاب دارد) توفیق یافتند که در این تاپیکی ذکر یوسف زهرا میشود وارد شوند
سیدبن طاووس یکی از سه عالم شیعه هست که بیشترین وثوق و اطمینان به آثار و کلامش وجود دارد و از مسلمات است که مکرر خدمت حضرت حجت تشرف حاصل فرموده است
کتابی دارد ایشان به نام مهج الدعوات و منهج العنایات که به فارسی هم ترجمه شده
چیزی شبیه به مفاتیح الجنان است
اما مطالبی بسیار ناب در آن وجود دارد که در مفاتیح نیست
چون به نظر حقیر اهل دلهای منتظر تالار در این جا هستند این سورپرایز و هدیه ی ویژه را اینجا تقدیم میکنم
همه ی رفقای من در این تاپیک با دعای عهد آشنا هستند
نه تنها آشنا بلکه مأنوس هستند
دعای عهد را اگر چهل صباح بخوانید جزو یاران خواهید شد انشالله

دعای عهدی از امام باقر علیه السلام در کتاب مهج الدعوات ذکر شده که هر کس یکبار آن را بخواند (البته خواندش هم توفیق میخواهد) إنشالله جزو یاران حضرت حجت خواهد بود و در کتاب مهج الدعوات و منهج العنایات سیدبن طاوس ذکر شده است
در بخش آخر کتاب
در باب دعاهای فرج و عافیت
دعای چهاردهم این عنوان را دارد: دعای عهدی که اگر یک بار در عمر خوانده شود در زمان ظهور حضرت مهدی علیه السلام به اسم او ندا داده میشود
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
هر کس این دعا را در مدت عمر خود یک بار بخواند، در پوستی نوشته می شود و در دیوان حضرت قائم علیه السلام بالا برده می شود پس هرگاه قائم اهل بیت ظهور کند او را به اسم او و اسم پدر او ندا میکنند. پس به او این نوشته داده میشود و به او گفته می شود این نوشته ی عهدنامه را بگیر که تو با ما در دار دنیا عهد کرده ای و این است که گفته ی خدای تعالی که فرموده اند:
((... إِلَّا مَنِ اتَّخَذَ عِندَ الرَّحْمَنِ عَهْدًا(87 - مریم)))
(( و عذاب کرده می شود در آخرت مگر کسی که فرا گرفته باشد نزد خدای تعالی عهدی را ))
یعنی مگر کسی که به وحدانیت خدا اقرار کرده و پیغمبران و ائمه ی خود را پیروی کرده باشد.
و باید که این دعا را با طهارت بخوانی
و این دعا این است:
اللّهمّ یا إله الآلهة یا واحد یا أحد یا آخر الآخرین یا قاهر القاهرین یا علیّ یا عظیم....
هر که طاوس خواهد جور هندوستان کشد
بروید و کتاب را بیابید و دعا را با طهارت بخوانید
اگر راه داشت برای پدر و مادر حقیر هم دعا فرمایید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد