او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

بخوانید و افتخار کنید که مولایتان علی است!!!!!!!!!

سلام
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی​ حال کردم
در زمان خیلفه ی ثانی، زنی در عرض شش ماه وضع حمل میکند
چون فکر میکردند که شش ماهه بچه نمی تواند به دنیا بیاید به آن زن بیچاره تهمت زدند که فرزندش از همسرش نیست و او مرتکب عمل خلاف عفت شده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلفه ی ثانی حکم کرد که او را سنگسار کنند

و باز مثل همیشه یک ابر مرد باید بیاید و گندها و ندانم کاری های غاصبان خلافت را پاک سازی کند و از ساحت اسلام و دین دفاع کند و از جاری شدن حکمی ظالمانه و جاهلانه جلوگیری کند

مولا علی میفرماید این فرزند از آن شوهر این زن است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد
خلیفه ی ثانی از مولا علی دلیل و برهان خواست

مولا با آوردن دو آیه از قرآن هم حجت را تمام کردند و هم اثبات کردند که مشتی موجود بی لیافت در جایگاهی نشسته اند که لیافتش را ندارند!!!!!!!!!!!!!
آن دو آیه اینها بود
مولا فرمودند: در آیه ی 14 سوره ی لقمان خداوند می فرماید

وَوَصَّیْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَیْهِ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ وَهْنًا عَلَى وَهْنٍ وَفِصَالُهُ فِی عَامَیْنِ أَنِ اشْکُرْ لِی وَلِوَالِدَیْکَ إِلَیَّ الْمَصِیرُ ﴿۱۴﴾

و انسان را در باره پدر و مادرش سفارش کردیم مادرش به او باردار شد سستى بر روى سستى و از شیر باز گرفتنش در دو سال است [آرى به او سفارش کردیم] که شکرگزار من و پدر و مادرت باش که بازگشت [همه] به سوى من است (۱۴)
بر طبق این آیه خداوند دوران شیر دهی کامل مادر به فرزندش را دو سال مقرر فرموده است
و در آیه 15 سوره ی احقاف خداوند می فرماید:
وَوَصَّیْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَیْهِ إِحْسَانًا حَمَلَتْهُ أُمُّهُ کُرْهًا وَوَضَعَتْهُ کُرْهًا وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا حَتَّى إِذَا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَبَلَغَ أَرْبَعِینَ سَنَةً قَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِی أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتِی أَنْعَمْتَ عَلَیَّ وَعَلَى وَالِدَیَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِی فِی ذُرِّیَّتِی إِنِّی تُبْتُ إِلَیْکَ وَإِنِّی مِنَ الْمُسْلِمِینَ ﴿۱۵﴾


و انسان را [نسبت] به پدر و مادرش به احسان سفارش کردیم مادرش با تحمل رنج به او باردار شد و با تحمل رنج او را به دنیا آورد و باربرداشتن و از شیرگرفتن او سى ماه است تا آنگاه که به رشد کامل خود برسد و به چهل سال برسد مى‏گوید پروردگارا بر دلم بیفکن تا نعمتى را که به من و به پدر و مادرم ارزانى داشته‏اى سپاس گویم و کار شایسته‏اى انجام دهم که آن را خوش دارى و فرزندانم را برایم شایسته گردان در حقیقت من به درگاه تو توبه آوردم و من از فرمان‏پذیرانم (۱۵)
بر طبق این آیه خداوند دوران لازم برای بارداری و شیردهی مادر را 30 ماه معین کرده

دوران بارداری و شیردهی که شد 30 ماه، اگر از این زمان دو سال برابر با 24 ماه را که مدت دوران شیردهی مادر است را کم کنیم چند ماه باقی می ماند؟
بله 6 ماه
نتیجه ی این دو آیه این است که از نظر خدا برای تولد یک نوزاد کامل زمان 6 ماه هم کفایت میکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



جانم به فدای خاک پای مولا علی

خدا را شکر که مولایم علی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
عبد الله یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

سپاسگذارم.عالی بود

دل اگـر خـداشـنـاسی هـمـه در رخ عـلی بـیـن
بـه عـلـی شـنـاخـتـم مـن به خـدا قـسم خـدا را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد