او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

توهمی به نام فوتبال

بسم الله الرحمن الرحیم
ربّ اشرح لی صدری ویسّر لی أمری واحْلُل عقدهً من لسانی یفقهوا قولی.(طه: 25)
سلام رفقا وقتی آدم نگاه به عنوان بخش پروژه های آخرالزمانی شیطان می افته نه که خیلی اسمش دهن پر کن هست ذهنش میره سراغ یه مطالب خفن و پیچیده اما:
کلامی اندر باب ورزش حرفه ای
مصداق و تجلی لعب (بازی و بازیچه)
1- فوتبال حرفه ای
(دیروز ۲۰:۳۱)
علی 110 نوشته است:
(دیروز ۲۰:۲۲)
نوشته است: ولی اگر جام جهانی و المپیک با هزینه معقول برگزار بشه اونم فقط برای ترویج ورزش 100% امر خوبی تلقی میشه

خوب اینجاست که میگم ما هنوز به عمق پروژه ی عظیم و پیچیده ی شیطان واقف نشدیم و خودمان هم گرفتار آن هستیم میرسیم!!!!!

امر خوب تلقی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه بگی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این همان جایی هست که به نظر من ما فکر میکنیم خوب است اما ممکن است بی اندازه بد و مضر و منکر باشد

اما باید دید استدلال من چیست برای این نظرم و بعد هم شما در رد یا تأیید نظر من نظر دهید!
روی سخن من فقط و فقط اینجا با موحدانی است که بدنبال حیات طیبه و جامعه قرآنی و مهدوی است و میخواهند در جهانی سازی الهی حضرت حجت نقش داشته باشند
عمیق بیاندیشید روی صحبت های من
ما یک وهم داریم و یک عقل
وهم و توهم چیزهایی هستند خالی و فاقد حقیقت و ارزش حقیقی
ارزش حقیقت امری است پایدار و غیر فانی که در سعادت ابدی انسان نقش مثبت دارد
وهم امری است باطل و فانی که از گرفتار شدن در آن شدیداً نهی شده ایم
ارزش حقیقی آن چیزی است که مورد تأیید و توصیه خداست
ارزش غیر حقیقی چیزی است که انسان در قوه ی واهمه ی خود میسازد و به آن اعتبار میدهد
حالا یک مثال میزنم از یکی از توهمی ترین ارزش هایی که بی اندازه در جاهلیت مدرن اعتبار پیدا کرده
ببینید دوستان من یک خط به عرض 5 سانتیمتر میکشم روی زمین
بعد یک جسم کروی را از یک طرفش به طرف دیگر آن قل میدهم
خوب از لحاظ حیات حقیقی این چه تأثیری در سعادت ابدی من دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا عده ای به علت همین قل خوردن در زمین بازی کتک کاری میکنند ، فحش میدهند ، از یکدیگر کینه میگیرند
عده ای شبانه روزی تمام همت و فکر و ذهن و استعدادهای خود را متمرکز میکنند در طول زندگی خود که بتوانند بهتر این جسم کروی را از این خط عبور دهند (کنایه از ورزشکاران حرفه ای) عمر و استعداد و... که باید صرف اموری شود به خصوص در دوران جوانی که حیات ابدی انسان و مسیر کمال انسان طی شود در آن
عده ای بسیاری از مردم در کره ی زمین هم زمان و عمر خود را معطوف میکنند و حرص میخورند و شاد میشوند و افسرده میشوند و پول و وقت هزینه میکنند و احیاناً توهین و تمسخر میکنند و یا کینه میورزند به دیگرانی بر سر این که این جسم کروی از آن خط به عرض 5 سانت عبور کرد یا نه (کنایه از هواداران فوتبال)
خود من که این حرف ها را میزنم زمانی (جام ملتهای اروپا در سال 1996) به علت حذف ایتالیا در گروهش افسرده شدم و یا هر روز روزنامه ی ورزشی میخواندم و یک مرجع اطلاعات ورزشی بودم در محیط زندگی خودم و تا سال 2005 آپدیت هستم، یک یوونتوسی دو آتشه بودم
اینها را گفتم که فکر نکنید کسی هستم که علاقه ای هم نداشتم به این مسائل یا اطلاعات ندارم ولی تفکر عمیق در باره ی کنه و ذات این امور برای من پوچی و عبثی و بی حاصلی این امور را مکشوف کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بشر حقیقتاً برای پرداختن به امور بسیار عظیم تری خلق شده
اما ابلیس چنان زینت داده باطل خود را که این امر و کسانی که اطلاعات بالا در این زمینه دارند دارای جایگاه اجتماعی و ارزش اجماعی محسوب می شوند
زمان یکی از معصومین علیه السلام شخصی از مقابل ایشان عبور کرد
گفت تمام نسب ها را میشناسد
گفت این علم نیست بلکه فضل است (یعنی اضافه است) ندانستنش هم به کسی ضرر نمیرساند
مردم به معصوم گفتند که این فردی عالم است
گفت به چه عالم است
{بلکه اگر شما را از دانستن اموری که به دانستش امر شده اید باز بدارد و آنچنان شما را مشغول خود کند که باعث غفلت از آن علوم و معارف حقیقی بشوید ضد علم هم محصوب میشود و حجاب شما خواهد بود}
من 6 کتاب به دوستان معرفی میکنم
بروید ماهی گیری
ترتیب معرفی اون هم مهم است
1- جاهلیت مدرن (جمعی از نویسندگان به نظارت اسماعیل شفیعی سروستانی)
2-گزینش تکنولوژی از دریچه ی جهان بینی توحیدی ( اصغر طاهر زاده) لینک دانلود متن کتاب موجود است
3- علل تزلزل تمدن غرب ( اصغر طاهر زاده) لینک دانلود متن کتاب موجود است
4- فرهنگ مدرنیته و توهم (اصغر طاهر زاده) لینک دانلود متن کتاب موجود است
دو کتاب اول بسیار بینش دهنده است حداقل اون دوتا رو بخوانید
یعنی جاهلیت مدرن و به خصوص به خصوص کتاب ارزشمند گزینش تکنولوژی از دریچه ی جهان بینی توحیدی ( اصغر طاهر زاده) لینک دانلود متن کتاب موجود است
جان من بدبختی ما رو ببین
اسرائیل بالاترین نرخ سرانه ی مطالعه ی جهان رو داره
اونوقت خود اعضای تالار بیداری اندیشه که مثلاً دنبال بیدار شدن اندیشه هستند چه قدر در روز مطالعه میکنن؟

تازه اگر مطالعه هم بکنند چه میخوانند بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر کسی دنبال مطالعه ی توحیدی باشه به نظر من کتابهای بسیار مهمتری از لیست بالا را حتماً باید مطالعه کنند



انشالله ادامه دارد...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد