او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

به نظر میرسد انسانهای مومن مشکل دارند!

سلام
جای شما خالی امروز رفتم زیارت شاهزاده عبدالعظیم حسنی (شابدوالعظیم خودمون)
زیارت ایشان در روایت داریم که مطابق زیارت حضرت امام حسین است و نشان از جایگاه ایشان است
خیلی صفا داد
در حرم چشمم به حدیث بسیار دل انگیزی از امام سجاد علیه السلام افتاد
زکاتش را اینجا می پردازم
باشد که خدا توفیق دهد به حق 14 معصوم عامل به این حدیث باشیم

امام سجاد علیه السلام:
مؤمن 5 نشانه دارد

1- در خلوتگاه، عفیف و پاکدامن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2- در هنگام مصیبت صبور است
3- در هنگام غضب و خشم ، حلیم و بردبار است!!!
4- در هنگام تنگدستی صدقه می دهدSmile (این تیکه اش خیلی باحاله ها)
5- حتی اگر خوف ضرر رسیدن هم باشد باز هم راستگو است!!!!!!
میزان الحکمه ، حکمت 1472

خودمونیم، از نظر آدم های امروزی مومن ها آدمهای مشکلداری هستند
اولاً در به اصطلاح روانشناسی امروز میگن راهی برای تخلیه خشم خود پیدا کنید
مثلاً برید یه جا تا میتونید داد بزنید، یا بعضی جاها یه اتاقی درست کردند آدمهای عصبی میرن پول میدن تا میتونن میشکنن وسایل و تخلیه میکنن
این راه حل علم روانشناس مدرن است که حضرت امام و آیت الله بهائ الدینی میگفتند روانشناسی غرب ، حیوان شناسی است!!!!!

دوماً ، معمول است که آدم های امروزی برای هر چیز کوچیک و بزرگی شاکیانه نق میزنند ، مصیبت که بهشون برسد که دیگه....

سوماً در خلوتگاه معمولاً....
پنجماً اگه کسی اوضاع مالیش خراب بشه بگن به یه بدبخت کمک کن میگن من که خودم هزارتا مشکل دارم چه جوری کمک کنم، اوضام اگه خوب بشه حالا ببینم چی میشه!!!

چهارماً آدمای امروزی معمولاً حتی برای شوخی و خنده هم دروغ میگن وای به مواقعی که راستگویی براشون ایجاد ضرر هم بکنه

پس در دستگاه تحلیل مادی و سکولار (که در بین من و امثال من که داعیه ایمان هم داریم زیاد دیده میشه این دستگاه تحلیل در عمل در زندگی روز مره ی ما) آدمهای مؤمن موجوداتی هستند که از لحاظ عقلی...
خدا از این بی عقلیا به ما بده!
یا علی
و صد البته در محرم و صفر
یا حسین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد