او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

اینها حقیقتاْ برایم درسهای بزرگی هستند!!!!

13 حکمت بی اندازه ناب از رسول الله و مولا علی
گزیده ای از صفحات 43 تا 47 کتاب ارزشمند نصایح




بهترین هدایتها، آن است که به مرحله‏ى عمل درآید.
کامل کردن کار نیک، از شروع آن بالاتر است.
هیچ عبادتى چون سجده نهانى موجب تقرب به خدا نیست.

به خدا توکل کن، کفایتت مى‏کند.
کسالت و بى‏حالى در نماز از ضعف ایمان است.

تند مزاجى، مرد را به هلاکت مى‏دهد.
از خدا بترس، از دیگران در امان باش.

ذلت انسان در طمع است.
روزى خود به دنبال تو مى‏دود، آسوده باش.

در حفظ (علوم) بکوش نه در جمع کتاب.
سخت دلى از سیرى است.

مالى که اندک و بقدر کفایت باشد، بهتر از آن است که، زیاد و موجب غفلت باشد.

دعایم کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد