او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

دستورالعمل‌های آمریکا برای از بین بردن تشیع

 مطالب بسیار ارزنده و بصیرت بخشی در این لینک زیر قرار دارد 

 

 
بعضی از فراز های متن اصلی رو خدمت دوستان تقدیم میکنم 
 
 
این کارشناس مسائل فرهنگی در ادامه سخنان خود گفت: در آمریکا مدتی پیش کتابی با عنوان « نقشه‌ای برای جدایی مکاتب الهی» منتشر شد؛ این کتاب حاوی دستورالعمل‌هایی برای چگونگی از بین بردن تشیع است لذا باید هوشیار بود که دشمن چگونه درباره اهداف شوم خود فکر و طراحی می‌کند.
 
این نماینده سرویس اطلاعاتی آمریکا ادامه می‌دهد که باید به صورت غیر مستقیم و پشت پرده کارکرد، لذا ما به جای ضرب‌المثل انگلیسی «اختلاف بیانداز و حکومت کن»، از جمله «اختلاف بیانداز و نابود کن» استفاده کرده‌ایم.
 
در این کتاب به صراحت می گویند که برای از بین بردن روحیه شهادت طلبی در میان شیعیان که از امام حسین(ع) آموخته‌اند، باید با استفاده از برخی مداحان و گردانندگان هیأت‌های‌ مذهبی مسئله شهادت طلبی را سست کنیم، به طوری که تشیع در افکار عمومی دنیا مکتبی خرافی معرفی شود و مرجمعیت دینی که سد مستحکمی برای نفوذ در مقابل ما است را نابود کنیم.

وی در ادامه برخی از موضوعات طراحی‌های دشمن برای مکتب تشیع و مراسم محرم و صفر را برشمرد و گفت: 1- ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و تقویت وهابیت، 2- لکه‌دارکردن فرهنگ عاشورا بوسیله قمه‌زنی، 3- آوردن آلات موسیقی در عزاداری‌ها،4- استفاده از اشعار سست و جلوگیری از طراحی اشعار عمیق، معنی دار و معرفتی 5- موضوعی که اخیراً با عنوان تفسیر مدرن عاشورا تبلیغ و ترویج می‌شود از جمله طراحی‌های دشمن برای مکتب تشیع و مراسم محرم و صفر است.

مقدم‌فر در خاتمه گفت: شبکه‌های خارجی فارسی زبان و اینترنتی‌ تلاش می‌کنند، عاشورا را سکولار مطرح می‌کنند و طوری تفسیر ‌کنند که مانع مدرنیته نباشد به طوری که اعلام می‌کنند اصلاح سیدالشهدا همان اصلاح‌طلبی سکولاریته است و تفسیر امانیستی برای عاشورا ارائه می‌دهند.
  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد