او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

جرعه های حکمت

رسول خدا صلوات الله علیه : چه بسا لذتی کوتاه که اندوهی دراز بر جای گذارد.
بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏74، ص: 85


رسول خدا صلوات الله علیه: هرکه بتواند حق مردم را بپردازد و تعلل کند، هر روز که می¬گذرد گناهِ باجگیر برایش نوشته می¬شود. تحریر المواعظ العددیة، ص: 684


امیر الؤمنین علی علیه السلام: مردم چیزی از امور دینی خود را برای سود دنیایشان ترک نمی¬کنند، مگر آنکه خداوند کاری برایشان پیش آورد که زیانش از آن سود بیشتر باشد.


رسول اللَّه صلّى اللَّه علیه و آله فرمودند: خداوند تعالی می¬فرماید: بر دل هیچ بنده¬اطلاع پیدا نمی-کنم که دوست داشته باشد اعمالش خالصانه برای طاعت و کسب رضایت من باشد، مگر اینکه اصلاح و تدبیر او را خودم به عهده می¬گیرم.
مصباح الشریعة-ترجمه عبد الرزاق گیلانى، ص: 129
نظرات 2 + ارسال نظر
رضاکریمی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://r1001.blogfa.com

سلام
رویکردت بسیار شبیه من است
مایلم بیشتر با هم آشنا شویم
به وبلاگم سری بزن

بهزاد امیری چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.az648.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی از شما دیدم. از آشنایی با شما و وبلاگتان خوشحالم
در ضمن شما لینک شدی
وقت کردی یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد