او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

برو بگو مردم مرا فراموش کرده اند!

حضرت بقیة الله روحی فداه با حالتی خاص که گویای مظلومیت و سوز دل آن حضرت بود به یکی از طلاب فرمودند: ((چرا به مردم نمی گویی امام زمانم مظلوم است، برو بگو مردم مرا فراموش کرده اند، بگو امام زمانم غریب است، مردم به یاد من نیستند!))

همچنین در حای دیگری فرموده بودند: (( برای فرجم دعا کنید که اگر دعا کنید به اندازه ی چشم بر هم زدنی فرج کم خواهد رسید.))

 به خدا من ناراحتم، از دست خودم ناراحتم، از دست بی وفایی و سست ایمانیم ناراحتم، از این ناراحتم که چرا امام زمان باید زندانی بی وفایی محبینی چون من باشند.

خدایا من زورم به خودم نمی رسه به آبروی پنج تن آل عبا کمک کن تا بر سر پیمانم با امامم پایدار باشم و دینم را به هوس های زود گذر نفروشم و به آن چیزهایی مشغول شوم که تو به آن امر کرده ای  و رضایت تو به مشغول بودن به آن امور است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سحین چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام.خیلی خوب بود.انشاء از یاران امام زمان عحج الله تعالی فرجه الشریف باشی.اللهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد