او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

هیچ کدام برای فرج من دعا نکردند:

یکی از فضلا و از قول یکی از افراد مورد وثوق و او از قول ایت ا... مجتهدی از علمای تهران، برایم چنین نقل کرد: شبی در نجف، پشت سر آیت ا.. شهید مدنی و خلوت شدن مسجد، ناگهان دیدم آقای مدنی به شدت شروع کرد به گریستن، چون به من اظهار لطف داشتند به خود جرأت دادم و از ایشان علت گریه ناگهانی را پرسیدم.

ایشان فرمودند: بعد نماز یکی به من گفت امام زمان را دیده است که به او فرموده اند:

ببین این شیعیان بلافاصله به سراغ کارهای خود رفتند و هیچ کدام برای فرج من دعا نکردند. من هم تا این را شنیدم به شدت متأثر شدم و گریستم.

آقای مجتهدی می گفت: بعداً متوجه شدم امام زمان علیه السلام این گلایه را به خود ایشان کرده بود.

اللهم عجّل لولیک الفرج...

نقل از کتاب کیست مرا یاری کند ، تألیف محمدیوسفی ، ص 67

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد