او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

بسم الله الرحمان الرحیم

از خداوند متعال تقاضا دارم که به غربت آقا امام زمان، فرج شریفش را قریب گرداند و به این نوشتار برکت عطا فرماید.

سلام بر همه محبانِ منتظر،

راستش رو بخواهید اگه با خودمون روراست باشیم همونطور که هممون میدونیم آقا صاحب الزمان منتظر ما هستند و من همیشه شرمندم که چرا هوای نفسم رو بعضی  وقت ها به نزدیک شدن به آقا ترجیح می دم.

برم سر اصل مطلب: ببینید رفقا الآن قرنهاست که از گلایه مولا علی از ما طرفداران حق می گذره که ما چرا این قدر پراکنده ایم بر سر کلام و هدف حق خود، در برابر یکپارچگی و اتحاد اهل باطل . هماهنگی و یکصدایی اهل باطل و در عین  تفرقه و جدایی و حرکت پراکنده اهل حق  و حقدوستان شاید مهمترین عامل رشد و پیشروی و گسترش باطل در دنیا  باشه.

بالاخره به قول خداوند: یدالله مع الجماعه

رفقا ما کم نیستیم اما با هم نیستیم، هماهنگ نیستیم هر کسی یا گروهی، گوشه ای به تنهایی داره زحمت میکشه، ولی ما تا یدِ واحد نشیم ، فعالیت هامون شاید در برابر جبهه هماهنگ شیطان اثر لازم رو نداشته باشه. ما نیاز داریم باهم باشیم و با همکاری و همفکری پیش بریم و این اتفاق همون چیزی هست که شیطان قرنهاست که تلاش میکنه  رخ نده.

 در این برحه ی  بسیار حساس تاریخ از همه شما محبین حق دعوت میکنم که برای ادامه راه به هم بپیوندیم و با همفکری و همکاری ، جبهه ای هماهنگ تحت عنایت ویژه  خداوند تشکیل بدیم وجریانی قوی به وجود آوریم تا انشاءالله آقا صاحب الزمان را خوشحال کنه که خدا میدونه نشاندن گل لبخند بر لبان یوسف زهرا چه لذتی داره و چه توفیقیه.

با توجه به آیات و روایات، برای محقق شدن امر ظهور، دو اتفاق مهم و اساسی باید در عالم رخ دهد.  

اول: کل مردم دنیا، هر کس هرجا که هست باید از اون مدل زندگی که داره خسته بشه، در حقیقت باید به پوچی و باطلی و ناکارامدی اون مدل زندگی که داره پی ببره. این در حقیقت مرحله لا اله هستش که مقدمه ظهور کلمه الله است.مردمِ عالم به دو طریق به این شناخت می رسند،یا خودشون به تجربه این پوچی و ناکارامدی رو می چشند و یا عده ای باید اونها رو آگاه کنند و همچنین ریشه های این مسئله رو برای مردم بشکافدند و ردپای شیطان و حزبش رو در به وجود آوردن این مدل زندگی که جهانی شده بنمایانند و یگانه راه خلاصی و نجات از این وضع را هم نشان دهند یعنی در یک کلام یک جنگ نرم جهانی که نتیجه اش برای مردم تبیین حق از باطل باشه.

دوم: یه عده انسان باید به وجود بیاد که تا امام زمان لب ترکنند برای انجام شدن امرشون با هم مسابقه بگذارند، یعنی در یک کلام آقا صاحب الزمان فداییِ با بصیرت می خواهند، امام زمان یه عده بنده ی موحدِ متٌقی می خواهند. و ما برای خودسازی و تمرین بندگیِ خدا شدیداً نیاز به باهم بودن داریم. یعنی دوستی کنیم با هم برای رضای خدا و در بستر این دوستی، در راه بندگی خدا به رشد برسیم.

به قول مولامون آقا امام زمان:اگرشیعیان ما که خداوند آنها را به اطاعت و بندگی خویش موفق بدارد در وفای به عهد و پیمان الهی، اتحاد و اتفاق میداشتند و عهد و پیمان را محترم میشمردند، سعادتِ دیدار ما به تأخیر نمی افتاد و هر آینه به سعادت دیدار ما نائل می شدند.

طبق بیان مولا، علت جدایی ما از ایشان، عدم طاعت و بندگی شایسته خدا و همچنین عدم اتحاد و اتفاق و همبستگی مان است .

پس رفقا و برادران ما از همه شما حق دوستان دعوت می کنیم تا برای نیل به این اهداف و حرکت هماهنگ و هم افزایی و در راستای اطاعت امر آقا امام زمان که در حدیث آوردیم و هم فکری و.... متحد و متفق شویم به کوری چشم شیطان و حزبش. در صورتی که پاسخ شما به این دعوت یا علی است، اعلام آمادگی خود را برای هماهنگی ها و اطلاع رسانی های بعدی به email زیر ارسال کنید.

yaraneghaem.313@gmail.com

yamahdi313.blogsky.com 

خدایا به حق فرق شکافته،پهلوی شکسته،جگر پاره پاره،و آن سر بریده ما را به راهی که مورد رضای توست سوق بده.

فرشتگان فریاد برآوردند و گفتند: ای پروردگار، این حسین برگزیده ی  تو و پسرِ دخترِ پیغمبر توست که اینچنین ...

خدای سایه ی قائم را به آنها نشان داد و گفت: به این انتقام می کشم خون او را.

اللهم عجل لولیک الفرج

یا علی

التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد