او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حدیث امامت را زندگی کن (43)

امام باقر علیه السلام خطاب به جابربن عبدالله انصاری:

یَا جَابِرُ ... إِنَّ زِینَهَ زَهْرَهِ الدُّنْیَا إِنَّمَا هُوَ لَعِبٌ وَ لَهْوٌ.


یا جابر... به راستی که حقیقتاً زینت دنیا بازیچه و سرگرمی‌ است.


تحف العقول، ص 386

حدیث امامت را زندگی کن (42)

امام صادق علیه السلام:

مَا احَبَّ اللهَ مَن عَصَاهُ.


کسی که نافرمانی خدا را می‌کند، خدا را دوست ندارد.


جهاد با نفس، ح386

حدیث امامت را زندگی کن (41)

امام صادق علیه السلام:


یا جابِرُ... وَعلَم إنَّه ... لا مصیبة کَاستِهانَتِکَ بالذَّنبِ.


ای جابر ... بدانکه حقیقتاً ... مصیبتی مانند ناچیزشمردن گناه نیست!


تحف العقول، ص 506

حدیث امامت را زندگی کن (40)

امام باقر علیه السلام خطاب به جابر بن عبدالله انصاری:


یا جابِرُ... إن کُنتَ مُبائنا لِلقُرآنِ فماذا الّذی یَغُرُّکَ مِن نَفسِکَ ؟ 


ای جابر... اگر از قرآن دوری پس به چه چیز از خودت غرّه می‌شوی (و افتخار می‌کنی


تحف العقول، ص 500

حدیث امامت را زندگی کن (39)

امام صادق علیه السلام:


إِنَّ الْمُؤْمِنَ لَیَنْوِی الذَّنْبَ فَیُحْرَمُ الرِّزق.


همانا مؤمن به گناه فکر می‌کند و (به همان خاطر) از روزی محروم می‌شود.


بحارالانوار، ج73، ص358

حدیث امامت را زندگی کن (38)

امام صادق علیه السلام:


أَلْغَضَبُ مِفْتاحُ کُلِّ شَرٍّ.


غضب کلید هر شرّی است.


کافی ، ج3، ص396