او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حدیث امامت را زندگی کن (23)

امام صادق علیه السلام:


سَیَأْتِی عَلَیْکُمْ زَمَانٌ لَا یَنْجُو فِیهِ مِنْ ذَوِی الدِّینِ إِلَّا مَنْ ظَنُّوا أَنَّهُ أَبْلَهُ وَ صَبَّرَ نَفْسَهُ عَلَى أَنْ یُقَالَ [لَهُ‏] إِنَّهُ أَبْلَهُ لَا عَقْلَ لَهُ‏.


همانا زمانى براى شما پیش آید که از میان دینداران کسی نجات نیابد، مگر آنکه  مردم او را ابلهش دانند و خود او هم آماده باشد و تحمل کند که به او بگویند ابله و بی عقل.


اصول کافى-ترجمه مصطفوى، ج‏3، ص: 180ح5-

نظرات 1 + ارسال نظر
یا صالح اغثنی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:46 ق.ظ http://zakerimorid.blogfa.com

سلام
ان شالله اقامون هم تشریف بیارن این حرفا معنا پیدا میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد